Kyocera Document Solutions v magickém kvadrantu pro platformy obsahových služeb

Kyocera Document Solutions byla zařazena coby “Specializovaný hráč“ v nejnovějším magickém kvadrantu Gartner pro Content Services platformy (CSP). Kyocera je v této studii zařazena poprvé.

Jak uvádí společnost Gartner, „Magický kvadrant je výsledkem výzkumu konkrétního trhu a poskytuje široký pohled na relativní pozice konkurentů v daném segmentu trhu“. Vyhodnocuje dodavatele na základě jejich „úplnosti vize” a „schopnosti konat”. Tato studie Gartner Magic Quadrant byla zveřejněna 16. listopadu a uvádí společnost Kyocera jako “Niche Player”.

„Gartner definuje platformu Content Services (CSP) jako základní komponentu pro správu a využití obsahu dokumentů v organizaci. CSP poskytuje zaměstnancům způsob, jak pracovat s dokumenty moderním a bezproblémovým způsobem napříč zařízeními i organizacemi bez omezení.“ CSP umožňují organizacím využívat různé typy obsahu (faktury, dodací listy, objednávky, doklady o platbách, bankovní účty, e-maily, obrázky, zvukové soubory atd.) prostřednictvím takových funkcí, jako je snímání dokumentů, centrální archivace, automatizované pracovní postupy, spolupráce a řízení evidence. Kyocera posiluje své portfolio Content Management Services včetně Enterprise Content Managementu, aby podpořila zákazníky v jejich digitální transformaci.

V rámci této strategie se do rodiny Kyocera v posledních letech připojily společnosti Ceyoniq Technology GmbH, DataBank IMX, LLC, Alos GmbH, Ever Team Software SAS, OPTIMAL SYSTEMS GmbH, které tak spojily špičkové technologie k uspokojení různých potřeb zákazníků.

„Rozšířením našeho portfolia a maximalizací synergií usilujeme o zpřístupnění obsahových služeb zákazníkům všech velikostí a oborů. Jsme rádi, že můžeme být zahrnuti do Magického kvadrantu Gartner pro Content Services platformy a budeme i nadále usilovat o rozšiřování našich řešení, abychom pomohli našim zákazníkům”, řekl Kozo Teramoto, generální ředitel prodeje a marketingu společnosti Kyocera Document Solutions Europe.

Kyocera věří, že uvedení společnosti na pozici “Specializovaný hráč“ (“Niche Player“) v Gartner Magic kvadrantu pro Content Services platformy otevírá cesty pro další obchodní expanzi na trhu. A protože na pracovištích neustále probíhá spousta změn velice rychle, je společnost Kyocera rozhodnuta i nadále nabízet taková řešení, která pomohou pracoviště digitalizovat a zvýšit tak produktivitu podnikání.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *