Canon chce na veletrhu FESPA motivovat tiskaře k větší odvaze

Větší odvaha a snaha zanechat u zákazníka trvalejší dojem. K tomu chce společnost Canon motivovat poskytovatele tiskových služeb během veletrhu FESPA, který se koná v Berlíně od 31. května do 3. června 2022. Heslem Canonu pro tento event je „Make it BIG“. Touto kampaní chce Canon pomoci profesionálům v oblasti tisku v obchodním růstu, optimalizaci výkonu a maximalizaci nových příležitostí v oblasti velkoformátové grafiky. Canon na veletrhu FESPA chystá i tři evropské produktové premiéry.

Kampaň „Make It BIG“ má tři části: „Make It Eye-Catching“, „Make It Smart“ a „Make It Grow“. Canon pomůže profesionálům v oblasti velkoformátové grafiky zaujmout na první pohled a poskytne jim návod, jak mohou na své zákazníky udělat trvalý dojem, ať už jde o samotnou velikost, barvy, speciální efekty nebo personalizaci aplikací.

Zároveň návštěvníkům stánku ukáže, jak tisknout chytře díky plně automatizovanému end-to-end řešení, které účastníkům umožňuje sledovat tiskovou zakázku inspirativních aplikací vysoké hodnoty od zadání až po finální dodání. Pro ještě větší efekt bude na stánku postavený model maloobchodní prodejny, kde společnost předvede řadu tiskových aplikací pro výrobky a jejich obaly, stejně jako související aplikace pro POS a propagační stojany.

Heslo „Make it Grow“ má za úkol přitáhnout pozornost návštěvníků k novým příležitostem a možnostem růstu a poukázat na to, jak mohou tiskaři rozšířit své podnikání na nové trhy a oblasti použití, jako je výzdoba interiérů nebo výstavnictví a obalový průmysl.

Společnost Canon, která prokazuje své hluboké porozumění oboru a možnostem růstu díky inovacím v oblasti velkoformátových grafických technologií, představí tři zcela nové technologické inovace v následujících kategoriích:

  • Tisk roll-to-roll
  • Velkoobjemový flatbed tisk
  • Automatizace workflow

Na výstavě budou k vidění oceňované tiskárny Colorado 1630 a Colorado 1650, které předvedou, jak mohou poskytovatelé tiskových služeb a tiskárny využívat technologii UVgel. Díky své schopnosti vyrábět mnohostranné aplikace, od designových tapet a úžasných obtisků až po vysoce působivé nápisy s předním a zadním osvětlením, je řada Colorado univerzální investicí, která umožňuje profesionálům v oblasti tisku rozšířit své tvůrčí možnosti a dodržet i ty nejnaléhavější termíny.

Společnost Canon si uvědomuje trvalý význam a růst trhu s digitálními tapetami, a proto věnovala část svého stánku tiskovému řešení „UVgel Wallpaper Factory“. Návštěvníci si tak mohou prohlédnout výrobu v praxi. Toto komplexní řešení ukazuje schopnosti zařízení Colorado 1650 při použití ve spojení s Fotoba jumbo roll, modulem pro řezání a převíjení různých druhů tapet a jejich přípravu k expedici. Tato konfigurace podrobí zařízení Colorado 1650 maximální zkoušce produktivity, protože předvede, jak mohou zákazníci nepřetržitě tisknout velké objemy tapet.

Návštěvníci stánku partnerské společnosti Farben-Frikell, který sousedí se stánkem Canon, se mohou také dozvědět více informací o základní flatbed UV-LED tiskárně Arizona 135 GT. Ta je ideální investicí pro profesionály v oblasti tisku, kteří chtějí rozšířit svou nabídku a věnovat se velkoformátovým flatbed aplikacím, jako je maloobchodní grafika, point-of-sale (POS) reklamní materiály, obaly v malých nákladech, interiéry, venkovní grafika a podsvícené reklamní značení. Jako jediná tiskárna s možností rozšíření o tisk na média v rolích v tomto segmentu dokáže zařízení produkovat také reliéfní tisk na rozsáhlou škálu pevných i pružných médií.

Zájemcům, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých flatbed aplikací o více než 20 %, představí společnost Canon také tiskárnu Arizona 2380 XTF s inkousty IJC358 vytvrzovanými UV zářením. Tiskárna je postavena na technologii Arizona FLOW a díky bezzónovému vakuovému stolu výrazně snižuje potřebu maskovat stůl nebo olepovat média. Tím se výrazně zrychluje doba zpracování. Tiskárna umí pracovat i s náročnějšími médii, jako je karton, dřevo nebo sklo.

Na modelu imagePROGRAF GP-4000 Canon předvede, že aplikace vytvořené na menších velkoformátových tiskárnách mohou být stejně působivé jako aplikace vytištěné na rozměrnějších velkoformátových strojích. Tiskárna imagePROGRAF GP-4000 se může pochlubit jedenácti barvami včetně červené, oranžové, zelené, fialové a fluorescenční růžové, takže dokáže zvýraznit živé odstíny, reprodukovat dokonalé pastelové barvy a oživit vizuály kampaní. Je to také první velkoformátová tiskárna na světě s fluorescenčním pigmentovým inkoustem na vodní bázi, která nabízí výstup s vysokou přidanou hodnotou pro grafické aplikace, jako jsou plakáty a materiály pro prodejní místa.

Řada imagePROGRAF TZ-30000 ukáže, jak mohou rychle se rozvíjející podniky, které musí dodržovat náročné termíny, zvládnout rychlou tvorbu výkresů CAD/GIS, vizualizací a map. Díky vynikající manipulaci s médii na nenatíraném nebo lehkém křídovém papíru je tato robustní tiskárna ideální volbou pro zákazníky z oblasti architektury, strojírenství, stavebnictví a výroby, stejně jako pro profesionální poskytovatele tiskových služeb a copyshopy.

Mathew Faulkner, ředitel marketingu a inovací divize velkoformátového tisku společnosti Canon Europe pro region EMEA, k veletrhu FESPA 2022 uvedl: „Buďte odvážní, stateční a ambiciózní – to je naše poselství komunitě zákazníků velkoformátového tisku a podstata naší kampaně s mottem ‚Make It BIG‘ na letošním veletrhu FESPA. V současné době vidíme, že stále více našich klientů a potenciálních zákazníků využívá nové příležitosti v oblasti velkoformátové grafiky. Přinášíme jim alternativní zdroje příjmů, nové aplikace a efektivnější způsoby práce, které kompenzují snížené objemy zakázek během pandemie. Při této příležitosti chceme ukázat šíři naší technologické nabídky – máme tiskárnu pro každý rozpočet a velikost tiskového provozu. Pomocí nových technologií a automatizace můžeme našim zákazníkům pomoci k další expanzi a zlepšování. To jim umožní uspět už dnes a prosperovat i v budoucnu. Je na čase, aby profesionálové v oblasti tisku vykročili ze své komfortní zóny, podívali se na věc z širší perspektivy a spolupracovali s námi, aby ‚to zvládli‘ a zvýšili své šance na budoucí úspěch.“