Novinky a bestsellery Xerox

Co považují v Xeroxu za své nejzajímavější produkty pro tisk, jaké jsou jejich bestsellery a co připravují pro rok 2019 přibližuje Petra Marhoul z českého Xeroxu.

Nabízíte do konce roku nějaké cenové akce, výprodeje, cashbacky?

Pro nás stejně tak, jako pro naše zákazníky, je poslední kvartál roku ten nejdůležitější. Proto jsme si připravili celou řadu novinek, např. zcela nový partnerský portál, kde naši partneři, ať už stávající nebo nový, najdou veškeré informace o produktech, promo akcích, novinkách nebo nástrojích, které jim Xerox nabízí. Pro stávající partnery máme připravené motivační akce na našem portále MůjBonus a samozřejmě máme připravené promo akce na vybrané modely našich strojů.

Co patří v letošním roce mezi vaše bestsellery a proč si myslíte, že tomu tak je?

Společnost Xerox uvedla na konci minulého roku zela nové portfolio produktů. Jedná se o kancelářská zařízení všech velikostí. Všechny se vyznačují jedinečnou technologií ConnectKey, která umožňuje s našimi stroji pracovat de facto jako s chytrým mobilem nebo tabletem, včetně možnosti instalace aplikací, které zákazník potřebuje. Mezi nejoblíbenější patří v oblasti A4 Xerox VersaLink C405, multifunkční stroj určený pro malé kanceláře nebo náročnější koncové uživatele. V oblasti A3 je naším „best sellerem“ Xerox VersaLink C7025. To je multifunkční stroj, který si naši zákazníci oblíbili nejvíce. Důvodem je kombinace dostupné ceny a možnostech, které multifunkce nabízí.

Jaké produktové i další novinky budete uvádět na trh v nejbližší době a čím budou zajímavé?

Xerox neustále přináší novinky v oblasti kancelářského tisku. Víme, že je velmi důležité se posouvat s dobou, požadavky a potřebami našich zákazníku. Proto dennodenně pracujeme na tom, abychom byli ještě lepší v tom co nabízíme dnes. Neustále inovujeme jak technologie, tak především služby. Tedy to, co je nad chytrými tiskárnami a to, co řeší každodenní administrativní starosti každého člověka, který pracuje v kanceláři. Soustředíme se zejeména na propojení digitalizace s tiskem,tak aby zákazník měl co nejméně práce.