Společnost Xerox rozšiřuje softwarové portfolio akvizicí společnosti CareAR, která umožňuje díky podpůrné platformě rozšířené reality přístup k odborným datům a informacím nejen pro zákazníky, ale i pro zaměstnance v terénu.
Pomocí CareAR™ softwaru mohou odborníci a technici virtuálně posoudit situaci a vizuálně navést zákazníka či kolegu v terénu k navrženému řešení. Díky setu nástrojů rozšířené virtuální reality poradí a vyřeší jakýkoliv problém přes desktop, mobilní telefon či jiné chytré zařízení stejně, jako kdyby byli v jedné místnosti.
V současné době třetina všech hovorů z terénu na on-site linky vyžaduje odbornou radu, ale často volající není schopen správně vysvětlit kontext situace. To vytváří zpoždění při řešení zákaznických požadavků, negativní zákaznickou zkušenosti a přímo ohrožuje loajalitu zákazníků. Odstávka zařízení se může zákazníkovi prodražit. V závislosti na velikosti společnosti můžeme hovořit o částkách $300,000 až $5 milionů za hodinu.
„Naše softwarová řešení pomáhají zákazníkům s některými z největších výzev: řízením obsahu, digitální transformací a personalizovanou komunikací. A nyní jsme přidali i rozšířenou realitu,“ říká Steve Bandrowczak, prezident a provozní ředitel společnosti Xerox. „Kombinací DocuShare®, XMPie a CareAR nabízíme softwarové řešení, které může jako celek nebo samostatně podpořit širokou škálu potřeb našich klientů.”
Softwarové portfolio bude mít na starosti Sam Waicberg, viceprezident a generální ředitel digitálních služeb pro Xerox a spoluzakladatel a CEO CareAR před akvizicí.
Platforma CareAR je bez problémů integrovatelná s leaderem v oblasti workflow – ServiceNow, to umožňuje komplexní end-to-end přístup k požadavkům, případům i samotným incidentům a zajišťuje tak naprostou přehlednost a lepší řešení problémů. „Software CareAR pro rozšířenou realitu, který je integrován a certifikován pomocí ServiceNow, pomáhá zákazníkům vzdáleně kontrolovat a řešit problémy u svých služeb,“ říká Michael Ramsey, viceprezident správy produktů Customer Workflow ve společnosti ServiceNow. „Akvizice této technologie společností Xerox může pomoci přinést další příležitosti v modernizaci služeb v terénu, služeb podpory zákazníků a IT služeb a to právě díky spojení sil Now Platform a CareAR. “
Společnost ServiceNow nyní spolupracuje se společností Deloitte na integraci platformy CareAR pro ServiceNow do systémů provozních služeb a na podporu workflow pro jejich společné klienty. „Platforma rozšířené reality CareAR od společnosti Xerox nám poskytuje možnost rozšířit naše špičkové nabídky ServiceNow zaměřené na průmysl,“ řekl Asish Ramchandran, ředitel společnosti Deloitte Consulting LLP. „CareAR nabízí další míli na cestě k digitální transformaci firem, společně tak máme schopnost dodávat řešení nové generace, která přinášejí lepší výsledky a hodnotu pro naše společné klienty.“
CareAR je nejnovější přírůstek řady řešení společnosti Xerox, zákazníkům poskytuje nástroje pro digitální transformaci. Patří mezi ně také řešení pro automatizaci a centralizaci, jako je DocuShare – platforma pro správu obsahu poskytující robustní nástroje pro automatizaci procesů a podporu cloudové digitální transformace. Dále XMPie – flexibilní technologie, která umožňuje přizpůsobení a personalizování aktiv mezi zákazníkem a společnostmi online i offline pro plnou integraci marketingových kampaní.