Intuitivní cloudová aplikace PRISMAprepare Go usnadní menším tiskařům odesílání a přípravu úloh

Společnost Canon Europe dnes představila software pro workflow produkčního tisku PRISMAprepare Go, který vychází z úspěšné řady softwaru PRISMA. Novinka je nástrojem pro bezpečné zadávání úloh a přípravu souborů pro malé interní a komerční poskytovatele tiskových služeb (PSP). Tato cenově dostupná cloudová služba je nabízena v modelu SaaS (software jako služba) a zákazníci k ní mohou přistupovat odkudkoli. Stačí jim přístup k internetu a webový prohlížeč.

Aplikace PRISMAprepare Go urychluje proces zadávání úloh zákazníků, umožňuje rychlou kontrolu připravenosti úloh k tisku a základní předtiskovou kontrolu, během níž prověří, zda se nevyskytují např. problémy s nesprávnou nebo chybějící velikostí stránky, formátováním, písmem a rozlišením obrazu. To pomáhá eliminovat chyby, omezuje nákladné chybné tisky a šetří drahocenný čas.

Ke konfiguraci, správě a údržbě systému PRISMAprepare Go nejsou potřeba žádné odborné znalosti IT ani specializované školení, takže uživatelé mohou začít pracovat během několika minut. Použití služby je snadné a intuitivní. Aplikace podporuje produkční tiskárny Canon, ať už řízené pomocí PRISMAsync, Fiery nebo Canon PDL, a také generické tiskárny JDF třetích stran.

David Preskett, viceprezident pro prodej dokumentových řešení společnosti Canon Europe, k tomu říká: „Pro malé tiskové provozy je každodenní výzvou zvládat stále větší množství malonákladových tiskových zakázek v krátkých termínech a zároveň se snažit přilákat a udržet si zákazníky i ziskovost. Tím, že nabízíme PRISMAprepare Go jako náš první SaaS produkt pro workflow, umožňujeme jakékoli firmě nabízející tisk snadno a cenově dostupně automatizovat zadávání, zpracování a produkci úloh, aniž by musela investovat do složitého lokálního softwaru nebo IT dovedností.

Interním tiskárnám zajistí PRISMAprepare Go novou úroveň automatizace a profesionality a ušetří jim čas, aby mohly díky novým službám nabídnout svým zákazníkům přidanou hodnotu. Díky nízkým měsíčním předplatným a nulovým počátečním nákladům mohou nyní malí interní i komerční poskytovatelé tiskových služeb učinit pozitivní krok ke zjednodušení procesů, zlepšit své služby zákazníkům, vypořádat se s chybami a plýtváním a zaměřit své zdroje na budování vztahů se zákazníky, které podpoří jejich růst. Automatizace se právě stala dostupnou pro každého.“

Zákazníci mají přístup k PRISMAprepare Go prostřednictvím PRISMA Home, nového portálu, který je srdcem všech cloudových řešení a nástrojů PRISMA. Portál PRISMA Home, který běží na platformě Microsoft Azure s robustními bezpečnostními prvky, poskytuje spolehlivý, bezpečný a zabezpečený přístup ke službě a ke cloudovému úložišti PRISMA, kam mohou uživatelé ukládat svá zákaznická data a soubory úloh. Poskytovatelé tiskových služeb mohou také zobrazovat své předplatné, kontaktovat společnost Canon a spravovat své interní uživatele.

Snadné on-line zadávání zakázek

Součástí softwaru PRISMAprepare Go je zákaznický portál pro zadávání zakázek, které si poskytovatelé tiskových služeb mohou přizpůsobit jako svůj vlastní. Zákazníci tak mohou jednoduše odesílat zakázky online. Konfigurace je jednoduchá – tiskaři si mohou přizpůsobit a označit rozhraní, které jejich zákazníci používají pro zadávání úloh, a rychle nastavit interní účty správců a operátorů i účty jednotlivých zákazníků.

Klienti nebo interní zadavatelé tisku v případě interních tiskáren mohou díky funkci drag-and-drop snadno odeslat jeden nebo více souborů PDF a další pokyny před jejich přijetím do tisku. Portál jim také umožňuje sledovat stav zakázky online. Tím odpadá časově náročná e-mailová a telefonická komunikace a uvolňuje se jim čas pro tvorbu další přidané hodnoty.

Poskytovatel tiskových služeb má okamžitý přehled o příchozích úlohách. To zefektivňuje komunikaci a snižuje často neviditelné náklady na zásahy při opravách chybných souborů. Zákazník zase ocení možnost zadávat úlohy online, což pomáhá k budování loajality. PRISMAprepare Go je k dispozici přímo od společnosti Canon nebo od akreditovaných partnerů v podobě all-inclusive měsíčního předplatného, které zároveň nabízí jako standard 10 GB úložiště a následné průběžné upgrady funkcí.