Canon ukáže nejnovější trendy v archovém digitálním tisku

Canon Europe pořádá ve dnech 9. až 11. dubna 2019 již třetí setkání s veřejností „Cutting Edge“ ve svém středisku pro zákazníky v holandském městě Venlo. Zákazníkům představí novinky v řešení archového digitálního tisku, kterými posouvá možnosti podnikání.

Během setkání se očekávané čtyři stovky zákazníků z celé Evropy mohou těšit na tisk materiálů z kampaně „Speed“ přímo na místě s využitím různých řešení společnosti Canon na bázi archového tisku. K vidění bude především nově uváděná řada imagePRESS C910 (viz samostnatná tisková zpráva), která vytváří přebaly knih, pohlednice a brožurky, a tiskárna imagePress C10000VP. Magalogy, direct mailing, faktury, záložky, kalendáře a postery budou vyrábět barevné tiskárny řady Océ VarioPrint řady i-series a monochromatické tiskárny Océ VarioPrint 6000 TITAN a Océ VarioPrint 140 budou vytvářet knihy.

Canon chce účastníky setkání inspirovat novými aplikačními možnostmi. Všechny stroje si účastníci budou moci prohlédnout v názorných ukázkách, například při tvorbě materiálů reklamní komunikace nebo tisku knih. Kromě inkoustových a tonerových archových tiskáren budou k vidění i velkoformátová řešení společnosti Canon, včetně plochých tiskáren řady Océ Arizona a tiskáren Océ Colorado 1640 pro tisk z role na roli využívající unikátní technologie UVGel společnosti Canon, která budou produkovat reklamní grafiku.

Heslem je rychlost

Celá prezentace se ponese v heslu „speed“, tedy rychlost. Vystavené prostředky reklamní komunikace pomohly na svět exkluzivní publikaci „Speed“, která obsahuje snímky britských subkultur z uplynulých dvou desetiletí pořízené fotoreportérem Horstem A. Friedrichsem. Direct mailing, letáky a pohlednice, kalendáře a bannery, ale také brožury a knihy použité v reklamní kampani „Speed“ společně poukazují na možnosti aplikací a předvádějí, jak je možné v tisku použít emoce a podpořit tím nejen prodeje, ale také image značky. Archové digitální tiskárny Canon pracují souběžně s řešeními třetích stran, včetně Tecnau, CP Bourg, SDD, Plockmatic nebo Uchida, a pomáhají tak zákazníkům zvýšit celkovou produktivitu, zkrátit doby zpracování zakázek a transformovat prázdný list papíru do špičkové aplikace s využitím laminování nebo koutování.

Budoucnost patří personalizaci i automatizaci

Účastníci setkání zákazníků Canon s názvem Cutting Edge se také mohou těšit na přednášku Jutty Kleinschmidtové, první a jediné ženy, která dosáhla vítězství na Dakar Rally, nejtěžší a nejdelší rallye na světě. Jutta zdůrazní potřebu inovací, vedoucího postavení, motivace a týmové spolupráce a důležitost podstupování rizik.

Delegáti se mohou zúčastnit celé řady seminářů s experty na rozvoj podnikání, inovátory, technickými poradci, instruktory a zákazníky společnosti Canon, například firmou Ipskamp, kteří budou předvádět, jak mohou poskytovatelé tiskových služeb rozvíjet své hodnotové nabídky. Workshopy zaměřené na podnikání se budou zabývat příležitostmi růstu spojenými s inkoustovými tiskárnami, dále tím, jak tisk může přinést přidanou hodnotu do dnešního digitálního světa, a automatizací procesů. Technické semináře se zaměří na správu barev, na produkci knih na míru i na to, jak mohou značky zdokonalit komunikaci se zákazníky pro dosažení ziskového růstu.

Návštěvníci budou dále moci zjistit detaily o nejnovější verzi softwaru PRISMAprepare společnosti Canon, která dokáže posílit produktivitu a zlepšit různorodost aplikací prostřednictvím personalizace. Uživatelé nejnovějšího softwaru těží z intuitivnějšího uživatelského rozhraní a zdokonalené funkcionality, která zaručuje lepší ovladatelnost a minimum nutných zásahů operátora. Ovladače sady nástrojů PRISMA umožňují poskytovatelům tiskových služeb lehce personalizovat statické dokumenty a využívat všech řešení pro inline/online dokončování. Nabízí také možnost automatizace předtiskové přípravy a samotné produkce tisku, čímž zkrátí dobu zpracování zakázek, prakticky vyloučí chyby obsluhy a uvolní pracovní síly pro jiné úkony.  

Peter Wolff, vicepresident společnosti Canon Europe, PPP (Production Printing Products), EMEA Commercial Printing, k tomu dodává: „Letos se pořádá už třetí ročník akce Cutting Edge, která vytváří účelově zaměřené prostředí pro zákazníky, kteří se mohou seznámit s nejnovějším vývojem v technologiích archového tisku a prozkoumat rozsáhlou škálu aplikací, které nyní lze tisknout s využitím jediného řešení. Akce předvádí našim zákazníkům, jak mohou zvýšit provozní efektivitu automatizovanými workflow a zjednodušit produkci kreativnějších aplikací vysoké kvality, aby posílili růst svých společností.“